Służba > Forum ochotników
Faktury 5000 na hełmy
(1/1)
DusząisercemOSP:
Witam. Jak opisaliscie faktury na zakup hełmów z programu 5000+ opisaliscie że będą też użyte do działań? Czy w jaki sposób macie opisane FV?
cieć :):
Nie trzeba wpisywać do czego będą używane. W KP PSP gdzie składałeś wniosek wszystko Ci powiedzą, a jak dobrze trafisz to nawet napiszą i pozostanie tylko przybić pieczątkę nagłówkową OSP oraz imienne osób upoważnionych (tych co podpisywały umowę) oraz ich podpisy.
Do opisu faktury potrzebne jest jeszcze potwierdzenie przyjęcia na stan ewidencji inwentarzowej OSP tego co kupiliście, oraz potwierdzenie zapłaty.
Możesz też spytać jakiegoś Prezesa OSP z KSRG, może już rozliczał 5000+ a jak nie to robisz wszystko w ten sam sposób co dotacja z KSRG, tylko w potwierdzeniu przyjęcia wpisujesz inny tytuł zadania, który jest na pierwszej stronie umowy.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej