Dyskusje strażaków
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
. Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Strona główna
Pomoc
Zaloguj się
Rejestracja
strazak.pl Ratowniczy Bank Wiedzy
»
Publiczne
»
Dowolne tematy
»
GLBART czemu nie GLBMRT?
Drukuj
Strony: [
1
]
Autor
Wątek: GLBART czemu nie GLBMRT? (Przeczytany 1177 razy)
GoodFire
Stary Wyga
Wiadomości: 103
GLBART czemu nie GLBMRT?
«
dnia:
Kwiecień 08, 2019, 21:22:32 »
Siema. Nurtuje mnie pewna sprawa. Czemu pojazdy lekkie majace agregat wysokocisnieniowy sa zapisane jako autopompa? Nie jest to napedzane przez przystawke tylko osobny silnik spalinowy. Wytlumaczy ktos?
Zapisane
oliwier
VIP
Wiadomości: 1.349
Odp: GLBART czemu nie GLBMRT?
«
Odpowiedź #1 dnia:
Kwiecień 08, 2019, 22:01:31 »
Bo tak naprawdę nikt nie wymyślił oznaczenia dla takich tworów. Teoretycznie najbliżej im do określenia GLBM ale trudno te myjki wysokociśnieniowe nazwać motopompą bo o ile dobrze pamiętam to motopompy klasyfikuje się od M8/8 w górę i muszą posiadać możliwość zasysania wody.
Obecnie chyba tylko jedna firma sprzedaje takie auta ŁPSP
«
Ostatnia zmiana: Kwiecień 08, 2019, 22:07:22 wysłana przez oliwier
»
Zapisane
PRAWDZIWY STRAŻAK NIE UŻYWA APARATU.
PRAWDZIWY STRAŻAK PO AKCJI IDZIE SIĘ WYRZYGAĆ
PCT
Strażak Sam
Wiadomości: 252
Dowódca Plutonu
Odp: GLBART czemu nie GLBMRT?
«
Odpowiedź #2 dnia:
Kwiecień 09, 2019, 20:38:58 »
U nas takie auta w KSRG poprostu zapisano jako SLRt 🙂
A wracając do tematu- ozaczenie GLB 0,2? Chyba że wstawiona motopompa (o ile waga pozwoli) i wtedy wspomniany GLBM 0,2/8?
Zapisane
Bardziej honorowe jest być wyniesionym na tron niż go odziedziczyć...
N. Machiavelli
GoodFire
Stary Wyga
Wiadomości: 103
Odp: GLBART czemu nie GLBMRT?
«
Odpowiedź #3 dnia:
Kwiecień 09, 2019, 21:41:27 »
Dokladnie GLBARt 0,3/0,5
Zapisane
Drukuj
Strony: [
1
]
strazak.pl Ratowniczy Bank Wiedzy
»
Publiczne
»
Dowolne tematy
»
GLBART czemu nie GLBMRT?