Autor Wątek: GLBART czemu nie GLBMRT?  (Przeczytany 1177 razy)

Offline GoodFire

  • Stary Wyga
  • *
  • Wiadomości: 103
GLBART czemu nie GLBMRT?
« dnia: Kwiecień 08, 2019, 21:22:32 »
Siema. Nurtuje mnie pewna sprawa. Czemu pojazdy lekkie majace agregat wysokocisnieniowy sa zapisane jako autopompa? Nie jest to napedzane przez przystawke tylko osobny silnik spalinowy. Wytlumaczy ktos? :pyt:

Offline oliwier

  • VIP
  • *
  • Wiadomości: 1.349
Odp: GLBART czemu nie GLBMRT?
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 08, 2019, 22:01:31 »
Bo tak naprawdę nikt nie wymyślił oznaczenia dla takich tworów. Teoretycznie najbliżej im do określenia GLBM ale trudno te myjki wysokociśnieniowe nazwać motopompą bo o ile dobrze pamiętam to motopompy klasyfikuje się od M8/8 w górę i muszą posiadać możliwość zasysania wody.
Obecnie chyba tylko jedna firma sprzedaje takie auta ŁPSP
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 08, 2019, 22:07:22 wysłana przez oliwier »
PRAWDZIWY STRAŻAK NIE UŻYWA APARATU.
PRAWDZIWY STRAŻAK PO AKCJI IDZIE SIĘ WYRZYGAĆ :)

Offline PCT

  • Strażak Sam
  • *
  • Wiadomości: 252
  • Dowódca Plutonu
Odp: GLBART czemu nie GLBMRT?
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 09, 2019, 20:38:58 »
U nas takie auta w KSRG poprostu zapisano jako SLRt 🙂
A wracając do tematu- ozaczenie GLB 0,2? Chyba że wstawiona motopompa (o ile waga pozwoli) i wtedy wspomniany GLBM 0,2/8?
Bardziej honorowe jest być wyniesionym na tron niż go odziedziczyć...
N. Machiavelli

Offline GoodFire

  • Stary Wyga
  • *
  • Wiadomości: 103
Odp: GLBART czemu nie GLBMRT?
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 09, 2019, 21:41:27 »
Dokladnie GLBARt 0,3/0,5