Autor Wątek: Policja w SGSP  (Przeczytany 17242 razy)

Offline Eqinox

  • VIP
  • *
  • Wiadomości: 8.323
Odp: Policja w SGSP
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 11, 2017, 15:10:00 »
Myślałem że jesteś jednak bardziej kumaty, chccesz argumentu - masz...
Myślałeś i pisałeś tak:
Leżę na podłodze i szukam kontaktu z tobą... ale Cię tu nie ma... idę do piwnicy...
aczkolwiek jestem skazany na porażkę bo nie mam takiego doświadczenia....
Przecież człowieku dyskutowałeś ze mną i uznałeś mnie za idotę bo parafrazowałeś ten aforyzm:
"Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
Więc nie wciskaj mi kitu, bo nie kupuje tego.
od jutra walę kielicha w pracy co służbę, stary jak się będzie przypierdalał to powiem, że na użytek własny... i nie przekraczam normy by podlegać pod przestępstwo... Ok?
Znajdziesz z kilka argumentów żeby mnie obronić jak zechce mnie zwolnić?
Oczywiście, że znajdę... Alkoholizm to jest choroba i trzeba Cię leczyć (zresztą jak każdego chorego człowieka należy leczyć), bo jak czytam twoje wypowiedzi to problem poszedł wyżej niż wątroba jest umiejscowiona... Chcesz kilka kolejnych argumentów??
Student teologii  nie podlega pod ustawę o PSP, chyba że ustawa o PSP dla ciebie to szmata....
Ale każdy podlega pod ustawę o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu narkomanii... A jakoś tylko w PSP robi się wielką aferę bo jointa (czy 2) znaleźli w akademiku...
Nie ma zadań niemożliwych do wykonania dla kogoś, kto nie musi tych zadań wykonywać.

Offline Mroovka

  • Weteran
  • *
  • Wiadomości: 882
Si vis pacem, para bellum

Offline peterek

  • VIP
  • *
  • Wiadomości: 1.258
Odp: Policja w SGSP
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 11, 2017, 18:42:03 »
żeby nie było, że mam jakieś dojścia do informacji niepublikowanych dot. tej sprawy ale:
- moim zdaniem ta sprawa jest "śmierdząca" i może być "wierzchołkiem góry lodowej" lecz dla "dobra formacji" nie będzie dalej drążone,