Autor Wątek: Jakie są różnice między PSP a OSP  (Przeczytany 2331 razy)

Offline majkelele

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 0
Jakie są różnice między PSP a OSP
« dnia: Sierpień 19, 2017, 18:37:27 »
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Jestem studentem 3-go roku i piszę licencjat na temat Straży Pożarnej w Polsce. W rozdziale mam za zadanie przedstawić różnice między OSP a PSP. W internecie czy też w literaturze, ciężko znaleźć konkretne informacje( oczywiście kilka już mam, jednak zbyt mało). Bardzo proszę o pomoc w skazaniu wielu różnic.
Dziękuję i Pozdrawiam !.

Offline kapitan.sztabowy

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 18
Odp: Jakie są różnice między PSP a OSP
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 19, 2017, 20:24:51 »
Piszesz licencjat o straży pożarnej i nie masz o tym najmniejszego pojęcia?

Offline pepek1

  • Stary Wyga
  • *
  • Wiadomości: 226
Odp: Jakie są różnice między PSP a OSP
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 19, 2017, 20:52:19 »
Nie możesz poprostu napisać jakie ty widzisz różnice że swojej perspektywy a nie odrazu krytykować ktoś ładnie pyta i prosi o pomysły a tu jak zwykle góruje starość i ile to lat doświadczenia i wogole na najwyższym najbardziej wyraz poprostu swoją opinię o różnicach a nie komentujesz o nie wiedzy pisania pracy

Offline kapitan.sztabowy

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 18
Odp: Jakie są różnice między PSP a OSP
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 19, 2017, 21:08:48 »
Nie możesz poprostu napisać jakie ty widzisz różnice że swojej perspektywy a nie odrazu krytykować ktoś ładnie pyta i prosi o pomysły a tu jak zwykle góruje starość i ile to lat doświadczenia i wogole na najwyższym najbardziej wyraz poprostu swoją opinię o różnicach a nie komentujesz o nie wiedzy pisania pracy