Autor Wątek: star 244  (Przeczytany 2265 razy)

Offline pawel12

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 1
star 244
« dnia: Kwiecień 20, 2017, 20:18:58 »
w starze 244 podczas jazdy występują drgania kierownicy , co może być przyczyną

Offline gadzina92

  • Stary Wyga
  • *
  • Wiadomości: 241
Odp: star 244
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 20, 2017, 21:31:46 »
Może włączony przedni napęd  :wacko:  Mogą to być najogólniej mówiąc luzy w układzie kierowniczym - trzeba posprawdzać.

Offline lukaszenko

  • Strażak Sam
  • *
  • Wiadomości: 332
Odp: star 244
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 20, 2017, 22:34:37 »
Najczęstszą przyczyną są opony jeżeli pojazd długo stoi . Jeżeli nie jest nim jeżdżone to opony się ugniatają i dopiero po przejechaniu kilku km układają się i problem powinien ustąpić
I ósmego dnia Bóg stworzył strażaka

"co nie uśmierci, to podwójnie wzmocni mnie"

Offline Młodszy Sikawkowy

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 29
Odp: star 244
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 22, 2017, 15:45:34 »
lukaszenko dobrze mówi . W sąsiedniej jednostce było identycznie . Po około 1,5 miesiąca wyjechali do zdarzenia i po przejechaniu kilku dobrych kilometrów drganie ustało .

Offline strazak ochotnik

  • Stary Wyga
  • *
  • Wiadomości: 211
Odp: star 244
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 22, 2017, 21:09:35 »
Dodatkowo opony po zimie mogly po prostu zrobic sie "sztywne" jesli byly niskie temperatury w garazu.
U mnie w 266 byl kiedys podobny problem podczas hamowania. Wystarczylo wywazyc kola.
Ręce, które niosą pomoc, są o wiele więcej warte jak te z różańcem między palcami...

Offline miggru

  • Weteran
  • *
  • Wiadomości: 961
Odp: star 244
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 25, 2017, 11:11:22 »
Ten typ tak ma jak stoi, iż opony lekko się odkształcają i przy 60 km/h robi się ciekawie. Trzeba przywyknąć.

Offline Malinowylol

  • Naczos
  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 42
Odp: star 244
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 28, 2017, 21:16:16 »
Przyczyną zjawiska jest star 244xD a tak poważnie :
Zobacz czy masz opony radialne czy diagonalne.
Jak diagonalne to ten typ tak ma.
Jak masz radialne to przejedz 10 km  i zobacz czy przeszło.
Jak nie to weź hooligana i poruszaj drazkami kierowniczymi jeżeli luz jest od strony koła to końcówki do wymiany. Jeśli od maglownicy -przykro mi,przywyknij bo naprawa niewesoła, jak na drazkach nie ma luzu  to wjedz w polną drogę i zalacz przedni napęd jeżeli przy obciążeniu problem ustaje a na luzie wraca to przedni most wymaga regeneracji. Przed operacją warto sprawdzić czy czy kolo jest dokrecone