Witam wiem że na forum jest wiele tematów jaki i postów odnośnie KRS-u które przeglądałem. Chcę się upewnić czy dobrze wszystko zrozumiałem. Zacznijmy od tego że w OSP której jestem członkiem, prezes złożył rezygnację z swojej funkcji jak i członkostwa w straży, rezygnacja na piśmie została przyjęta. Następnie zostało zorganizowane zebranie zarządu na którym wybraliśmy nowego prezesa oraz sekretarza. I tu mam parę pytań:
1. Do KRS-u trzeba wysłać takie dokumenty jak: rezygnację prezesa, protokół z zebrania zarządu, dokumenty Z20 i ZK, coś jeszcze czy to wszystko ?
2. Wystarczy wypełnić dwa egzemplarze dokumentu ZK odnośnie zmiany prezesa i sekretarza czy musi być jeszcze jeden o wykreśleniu prezesa który zrezygnował ?
3. Ostateczne zatwierdzenie nowego prezesa ma się odbyć na najbliższym zebraniu walnym ?
4. Gdzie dokładnie wysłać dokumenty KRS ?