Autor Wątek: Ratownik chemiczny - specjalista w chemii po za służbą ?  (Przeczytany 13057 razy)

Offline adadud

  • Strażak
  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 59
Ratownik chemiczny - specjalista w chemii po za służbą ?
« dnia: Październik 19, 2016, 11:08:52 »
Witajcie

Temat zaczynam, bowiem chce być praktykiem chemicznym, ale wiem, że jeśli nie ma się z czymś kontaktu i styczności to nie jest się specjalistą tylko teoretykiem.

Jestem z wykształcenia inżynierem technologi chemicznej, służąc na jednostce z grupą ratownictwa chemicznego. I teraz wymaga się od jedynej "kompetentnej" osobie z wykształceniem chemicznym osoby żeby prowadziła szkolenia i działania grupy - ... - jako eksperta, praktyka, kompendium wiedzy - oczywiście nie wysyłając na szkolenia, studia bo po co jak już masz .... w dodatku nie ucząc się na służbie bo jest całość chemii na chemikach do ogarnięcia...

Szukam zatem miejsca gdzie mogę zdobyć doświadczenie jako chemik - jako dodatkową pracę w przemyśle, w analityce, gdziekolwiek - byle by pracować z chemią i móc się w tym kierunku rozwijać...

Zależy mi na pomyśle w jakich dziedzinach przemysłu albo w jakim kierunku pójść żeby coś zarobić po służbie a ponadto jaki mł.asp. móc rozwinąć się w chemii ... 

Gdzie Wy jako chemicy pracujecie albo gdzie warto szukać ?
Straż to nie hobby to moje całe życie!

Offline Haix

  • Stary Wyga
  • *
  • Wiadomości: 214
Odp: Ratownik chemiczny - specjalista w chemii po za służbą ?
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 19, 2016, 14:53:41 »
Kpt. dr inż. Janusz Wrzesiński z KW PSP Wrocław mógłby coś podpowiedzieć.

Offline strazackimajtek

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 5
Odp: Ratownik chemiczny - specjalista w chemii po za służbą ?
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 16, 2021, 12:04:26 »
Fachowej odpowiedzi brak

Offline klarakamien

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 2
    • zegarki i pasja
Odp: Ratownik chemiczny - specjalista w chemii po za służbą ?
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 05, 2021, 20:34:40 »