Autor Wątek: Stereotypy strażaka-ochotnika - kampania społeczna?  (Przeczytany 2398 razy)

niedziedz92

  • Gość
Stereotypy strażaka-ochotnika - kampania społeczna?
« dnia: Październik 11, 2016, 17:02:10 »
Witam,

Jest tu nowy i jestem w konkretnym celu, ale o tym za chwilę.

O MNIE

Krótko: Jestem od 5 lat strażakiem-ochotnikiem w jednej ze śląskich jednostek w KSRG z praktycznie już kompletem szkoleń oraz jestem studentem projektowania graficznego na Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach.

PO CO TU JESTEM

Jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej oraz w trakcie pracy projektowej do obrony tytułu (w ASP mgr wymaga dwóch projektów - nie istotne). Mój roboczy temat pracy to "Wizerunek strażaka-ochotnika w kampanii społecznej" czyli zamierzam zaprojektować kampanię społeczną zmienijącą nasz wizerunek wśród społeczeństwa.

ŹRÓDŁA

Ze wszelkich mediów, wywiadu środowiskowego, rozmów z różnymi grupami społecznymi wynikło, że wciąż jesteśmy kojarzeni w jakimś stopniu z pijakami, podpalaczami, niewyszkolonymi "harcerzykami".

No i przechodząc do senda sprawy - chciałbym się Was zapytać z jakimi stereotypami się spotkaliście, jak próbujecie z nimi walczyć, a może uważacie że stereotypy są jak najbardziej uzasadnione?
Chciałbym taką dyskusję tutaj wywołać, ponieważ na przykładzie mojej jednostki (i kilku innych) zaobserwowałem jak nasz profesjonalizm wzrasta wraz z poczuciem służby"

Dla uporządkowania proponuje postawić trzy pytania:

1. Z jakimi stereotypami się spotkaliście wśród znajomych, obcych, mediów itd?
2. Czy podejmowaliście walkę ze stereotypami - jesli tak to jak?
3. Czy uważacie że tego typu kampania społeczne - nam strażakom-ochotnikom - faktycznie by się przydała patrząc na nagłówki w mediach zwiazanych z OSP?

Moje portfolio oraz mój fb jakby ktoś chciał przedyskutowac sprawę na innym gruncie oraz na dowód, że traktuję sprawę poważanie: www.facebook.com/xniedzwiedzx

Pozdrawiam!