Autor Wątek: Praca licencjacka  (Przeczytany 3913 razy)

Offline monika_93

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 1
Praca licencjacka
« dnia: Kwiecień 20, 2016, 18:09:17 »
Witam jestem studentką 2 roku BW i zaczynam przygodę z pisaniem pracy o OSP i tu pojawia się problem bo mam dwie koncepcje
1. Rola OSP w zarządzaniu kryzysowym na poziomie gminy ...
2. Rola OSP w Krajowym Systemie Ratowniczo-Gaśniczym

Po przejrzeniu literatury wiedzę że ciężko będzie napisać coś o OSP bo książek nie ma aż tak dużo, ale odnosząc się do pierwszego tematu trudno powiązać OSP z zarządzaniem kryzysowym bo tak faktycznie OSP jest uzupełnieniem pracy PSP
więc jestem bliższa do zmiany tematu na opcję 2
A więc moja prośba polega na tym żebyście pomogli mnie ukierunkować na spis treście taki przykładowy który mogła bym pzedstawić promotorami

Cel pracy ( ukazanie tego że OSP jest kluczowym elementem systemu)
I rozdział
Funkcjonowanie ochotniczej straży pożarnej
      1.1. Historia Ochotniczej Straży Pożarnej .
          1.2. Podstawy prawne OSP
      1.3. Struktura organizacyjna OSP
      1.3 Zadania i funkcje OSP
II rozdział
Podstawy funkcjonowania KSRG
          1.1. cel i Podstawy prawne
           1.2  Zadania
          1.3. jaki wymogi musi spełnić OSP
III rozdział  ( no i  tutaj musiałabym to jakoś połączyć tzn opisać ile osp jest na terenie gminy jak funkcjonują ile jest w systemie i jak długo i dlaczego warto było starać się o wejście do systemu) ale z tym 3 rozdziałem nie bardzo wiem jak to rozpisać no i dokładnie co tam miało by być

Proszę o pomoc :)



Offline nowy998

  • Stary Wyga
  • *
  • Wiadomości: 230
Odp: Praca licencjacka
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 20, 2016, 21:27:41 »
temat 2 - temat rzeka, jakby się dało ja ten temat zmieniłbym np. na rola osp w ksrg na przykładzie jakiejś prężnej osp z ksrg i tu trochę historii, wymagania (szkolenia , sprzęt, inspekcje), taka praca mogłaby być trochę jak instrukcja dla osp chcących działać w systemie