Autor Wątek: Nauka przez zabawę czyli alternatywne techniki szkolenia praktycznego  (Przeczytany 4433 razy)


Offline Kowalski

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 3
Odp: Nauka przez zabawę czyli alternatywne techniki szkolenia praktycznego
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 21, 2016, 17:30:44 »
Fajne!

Offline fire45

  • Strażak Sam
  • *
  • Wiadomości: 417
  • Nie ma miękkiej gry!
Odp: Nauka przez zabawę czyli alternatywne techniki szkolenia praktycznego
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 21, 2016, 17:50:16 »
Pomieszałeś linki z opisami, ale nie czepiajmy się szczegółów.  :straz:
Gdzieś widziałem już te ćwiczenia w wersji amerykańskiej - chyba na facebooku.
Fajnie, że są realizowane przez naszych strażaków.
Jenga wyglądała tam chyba troszkę inaczej - bo łapano za klocek a nie za sznurek
co pewnie wpływa jakoś na stabilność konstrukcji przy układaniu nowego poziomu.

Offline Levy

  • Per aspera ad astra
  • VIP
  • *
  • Wiadomości: 1.477
Wpływ dowódcy jako twórcy karności jest przodujący. Gdy dowódca ma powagę wynikającą ze stopnia i stanowiska, a ponadto dużą wiedzę i umiejętność pracy, wówczas jego wpływ działa tak silnie, że każdy podwładny uważa podporządkowanie się mu za samo przez się zrozumiałe.

Offline Feuer

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 19
Odp: Nauka przez zabawę czyli alternatywne techniki szkolenia praktycznego
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 21, 2016, 21:52:09 »
Pomieszałeś linki z opisami, ale nie czepiajmy się szczegółów.  :straz:
Racja, już poprawiałem ;)
(...)Jenga wyglądała tam chyba troszkę inaczej - bo łapano za klocek a nie za sznurek
co pewnie wpływa jakoś na stabilność konstrukcji przy układaniu nowego poziomu.
Łapanie za klocek skraca jego żywotność ;) (Ciężko jest "wstrzelić się" w delikatny chwyt "szczypczykami")
Gdyby belki były z jakiegoś trwalszego materiału/kompozytu... Stąd też zalecane chwytanie za sznureczki ;)

@Levy - fajny plac zabaw :) Tyle, że w naszych realiach zaraz znaleźliby się czepialscy zarządcy terenu z sugestiami, że coś zostało podczas takich manewrów uszkodzone itp.
Swoje zabawki, to swoje zabawki ;)

Offline Levy

  • Per aspera ad astra
  • VIP
  • *
  • Wiadomości: 1.477
Odp: Nauka przez zabawę czyli alternatywne techniki szkolenia praktycznego
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 21, 2016, 23:23:18 »
Łapanie za klocek skraca jego żywotność ;) (Ciężko jest "wstrzelić się" w delikatny chwyt "szczypczykami")
Gdyby belki były z jakiegoś trwalszego materiału/kompozytu... Stąd też zalecane chwytanie za sznureczki ;)

Z tym, że chwytając za sznureczki odbieramy sobie możliwość operowania narzędziem w wielu płaszczyznach - a o to chyba powinno w tym chodzić.
Wpływ dowódcy jako twórcy karności jest przodujący. Gdy dowódca ma powagę wynikającą ze stopnia i stanowiska, a ponadto dużą wiedzę i umiejętność pracy, wówczas jego wpływ działa tak silnie, że każdy podwładny uważa podporządkowanie się mu za samo przez się zrozumiałe.

Offline Feuer

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 19
Odp: Nauka przez zabawę czyli alternatywne techniki szkolenia praktycznego
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 22, 2016, 09:14:21 »
Zawsze można ułożyć wyjściową wieżę w taki sposób, aby sznureczki były w obrębie warstwy raz w pionie innym razem w poziomie ;)
Zresztą, taki rozpieracz ramieniowy SP 510 zweryfikuje każdą płaszczyznę, szczególnie podczas układania na wyższą warstwę  :wacko: