Witam. Po urlopie postaram się zrobić skany. Dziwne, że zbiornik cały czas pęka. U nas był pęknięty na pionowym spawie na zewnętrznej krawędzi zbiornika ale po spawaniu spokój. Jednostka która miała auto wcześniej nie oszczędzała Jelona. Stał na pierwszym wyjeździe i wszystkie "dziury" były jego (ścierniska, nieużytki itd.), pewnie stąd pęknięcie. Spawy wykonał fachowiec odpowiednim sprzętem i spokój. Może u was spaw był wykonany nie odpowiednim materiałem. Musi byś nierdzewka i wtedy trzyma. Szkoda nierdzewkę wymienić na zwykły na pewno tyle nie wytrzyma. Co do samej autopompy to najlepszy sprzęt jaki widziałem w straży. Olej w przekładni i pompie próżniowej i to wszystko. Nawiasem mówiąc pompa próżniowa dalej jest stosowana w autopompach producenta bez zmian. Naprawa ogranicza się do wymiany dwóch membran, komplet za 300 zł.