Autor Wątek: Tatra 815-7  (Przeczytany 2921 razy)

Offline Radhezz

  • Audaces fortuna iuvat
  • VIP
  • *
  • Wiadomości: 1.713
  • Getting too old for this shit
Tatra 815-7
« dnia: Wrzesień 30, 2015, 12:15:26 »
Elo

Ze względu na wybitnie niski garaż w jednostce (brama poniżej 3m wysokości) a jednocześnie potrzeby posiadania auta stricte terenowego po krótkich poszukiwaniach trafiłem na GCBA na podwoziu Tatra 815-7 6x6 (jest też wersja 4x4). Takie auta w ofercie ma w Polsce tylko WISS, ale średnio się tym chwali (KLIK). W dodatku w zasadzie jest to Polska wersja tych aut zbudowanych przez czeskiego THT Policka 6x6 (4x4). Z jakiegoś powodu w ofercie te wozy ma też Arkom (te z THT), no ale to inna bajka.

Teraz zaczynają się schody, ponieważ nie ma zabudowy pożarniczej na podwoziu T815-7 z certyfikatem CNBOP - jakby nie dość że ten konkretny wóz raczej bym wolał mieć jakiś wybór w kwestii wykonawca krajowy/zagraniczny.

Powiem szczerze że nie wiem z której strony to ugryźć, czy taka Tatra ma jakiekolwiek szanse na to żeby uzyskać certyfikat CNBOP? Jeśli nie, to jak w ogóle się z tym dalej bujać? Bo wiadomo że jakieś dotacje celowe z reguły też wymagają żeby produkt był certyfikowany...
Powyższy post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podania przyczyny.
Oświetlenie i nagłośnienie ostrzegawcze - montaż, naprawa, modyfikacje => OGŁOSZENIE

Offline niwdew

  • Stary Wyga
  • *
  • Wiadomości: 147
Odp: Tatra 815-7
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 02, 2015, 12:30:28 »
Pisz do WISS jeśli zdecydują sprzedać Tobie Tatrę powiedzą jak jest z Józefowem na nią. A btw jaka cena zabudowy na Tatrze?

Offline Radhezz

  • Audaces fortuna iuvat
  • VIP
  • *
  • Wiadomości: 1.713
  • Getting too old for this shit
Odp: Tatra 815-7
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 02, 2015, 23:07:16 »
A btw jaka cena zabudowy na Tatrze?
Czesi zapłacili w 2013 za sztukę 6.046.116 koron czeskich - na dzisiejszy kurs walut to jakieś 945 tys PLN. Cena niezła, zwłaszcza że wydaje mi się że to była cena łącznie z wyposażeniem.

Ja się CNBOP-em nie przejmuję, tylko nie wiem co to by było jakby auto miało dostać dofinansowanie z UE, a jedyne które by spełniało SIWZ by nie miało tego certyfikatu. Hmm, rozkmina natury prawnej, bo przecież w innych krajach CNBOP nie ma, a Unia dotuje takie pojazdy. :rolleyes:
Powyższy post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podania przyczyny.
Oświetlenie i nagłośnienie ostrzegawcze - montaż, naprawa, modyfikacje => OGŁOSZENIE