Autor Wątek: Staż w osp na stanowiku kierowcy  (Przeczytany 3176 razy)

Offline Szpyrla

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 4
Staż w osp na stanowiku kierowcy
« dnia: Wrzesień 21, 2015, 18:56:04 »
Powitać,
Jestem kierowcą rezerwowym (nie etatowym) w OSP KSRG i mam wszystkie potrzebne uprawnienia i zezwolenia do wyjazdu na akcje.
Wójt urzędu Gminy wysłał wniosek żeby przyjąć mnie na staż do OSP.
na stanowisko kierowcy. A dzisiaj babka z UP wyskakuje do mnie z tekstem że "za odpowiedzialne stanowisko"
Ktoś może orientuje się w temacie, czy stażysta może być na stanowisku kierowcy? czy po prostu baba robi mi na złość i wymyśla uj wie co?

Offline Eqinox

  • VIP
  • *
  • Wiadomości: 8.351
Odp: Staż w osp na stanowiku kierowcy
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 21, 2015, 21:00:09 »
Zmień nazwę stanowiska na "pomocnik kierowcy" a w zakres stażu wpisz kierowanie pojazdami uprzywilejowanymi.
Staż z UP ma to do siebie że masz się od kogoś uczyć a nie pracować na samodzielnym stanowisku.
Swoją drogą świetnego masz Wójta :) Chwali się takie podejscie:)
Nie ma zadań niemożliwych do wykonania dla kogoś, kto nie musi tych zadań wykonywać.

Offline Szpyrla

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 4
Odp: Staż w osp na stanowiku kierowcy
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 21, 2015, 21:59:23 »
Dzięki za odpowiedz. Jutro pójdę i pogadam- może się uda :)
Co jak co, ale u nas na straż zawsze są pieniądze i jest poparcie z strony Wójta.

Offline Szpyrla

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 4
Odp: Staż w osp na stanowiku kierowcy
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 01, 2015, 18:46:09 »
Ogólnie klapa z stanowiskiem kierowcy/pomocnika itp.
Mam inne stanowisko i zaczynam od poniedziałku.


Offline Eqinox

  • VIP
  • *
  • Wiadomości: 8.351
Odp: Staż w osp na stanowiku kierowcy
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 01, 2015, 19:01:48 »
Czemu jesli to nie tajemnica?
Nie ma zadań niemożliwych do wykonania dla kogoś, kto nie musi tych zadań wykonywać.

Offline Szpyrla

  • Początkujący
  • *