Autor Wątek: Kurs ratownictwa wodnego (RW) Lubelskie  (Przeczytany 2185 razy)

Offline b3tomek

  • Strażak Sam
  • *
  • Wiadomości: 466
Kurs ratownictwa wodnego (RW) Lubelskie
« dnia: Maj 29, 2014, 09:23:06 »
Jestem po kursie podstawowym czekam na kurs techniczny niestety w komendzie nie ma szans na zrobienie ratownictwa wodnego (RW)

Czy ktoś ma jakieś info gdzie w lubelskim można zrobić ? dzwoniłem do Rzeszowa ale nie przyjmują ludzi z innego województwa.

Offline Levy

  • Per aspera ad astra
  • VIP
  • *
  • Wiadomości: 1.477
Odp: Kurs ratownictwa wodnego (RW) Lubelskie
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 29, 2014, 14:36:52 »
Obdzwoń okoliczne KP/KM.
Wpływ dowódcy jako twórcy karności jest przodujący. Gdy dowódca ma powagę wynikającą ze stopnia i stanowiska, a ponadto dużą wiedzę i umiejętność pracy, wówczas jego wpływ działa tak silnie, że każdy podwładny uważa podporządkowanie się mu za samo przez się zrozumiałe.

Offline b3tomek

  • Strażak Sam
  • *
  • Wiadomości: 466
Odp: Kurs ratownictwa wodnego (RW) Lubelskie
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 30, 2014, 16:34:42 »
obdzwoniłem i bieda na ten czas Rzeszów bedzie robił ale nie wezma z innego województwa

Offline Eqinox

  • VIP
  • *
  • Wiadomości: 8.351
Odp: Kurs ratownictwa wodnego (RW) Lubelskie
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 30, 2014, 16:54:30 »
obdzwoniłem i bieda na ten czas Rzeszów bedzie robił ale nie wezma z innego województwa
Nie obdzwoniłeś.... Bo mam dostep do planu pracy dydaktycznej i wiem ze taki kurs bedzie w woj. lubleskim!
Nie ma zadań niemożliwych do wykonania dla kogoś, kto nie musi tych zadań wykonywać.

Offline b3tomek

  • Strażak Sam
  • *
  • Wiadomości: 466
Odp: Kurs ratownictwa wodnego (RW) Lubelskie
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 30, 2014, 21:23:51 »
na ten czas, pulawy i łeczna bedzie w tym roku ale pewnie bedzie grupa 30 miejsciwych i pozamiatane. Jeśli masz konkretne info dlaczeog nie podasz ?

Offline pol102

  • Software Developer
  • Strażak Sam
  • *
  • Wiadomości: 428