Autor Wątek: Kwalifikowana Pierwsza Pomoc  (Przeczytany 6779 razy)

Offline przemissimo

  • Strażak Sam
  • *
  • Wiadomości: 304
  • KM PSP m.st. Warszawy
Kwalifikowana Pierwsza Pomoc
« dnia: Październik 15, 2013, 18:08:38 »
Witam. Niedawno czyli 2 tygodnie temu zdałem egzamin i uzyskałem zaświadczenie o przejściu szkolenia podstawowego strażaka ratownika OSP. Żeby uzyskać jakiekolwiek punkty do naboru z ulicy potrzebna jest KKP czyli Kwalifikowana Pierwsza Pomoc. W jaki sposób można ubiegać się o takie szkolenie? Z tego co słyszałem od znajomych to w sąsiedniej komendzie powiatowej jest takowe aktualnie prowadzone lecz tylko dla osób które "pracują w jakimś zawodzie" - a ja jestem uczniem i nie mogę być przeszkolony. I tu moje pytanie - dlaczego? W jaki sposób mogę te szkolenie przejść skoro nie pracuje i na razie nie zamierzam, ponieważ się uczę. Mam 18 lat. 

Offline baris

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 36
Odp: Kwalifikowana Pierwsza Pomoc
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 15, 2013, 18:15:04 »
może dostali środki na szkolenie z jakiegoś projektu unijnego i są ściśle określone wymagania kto może być słuchaczem takiego szkolenia. proponuję poszukać w internecie nr tel do wydziału operacyjno - szkoleniowego  , ew. swojego komendanta gminnego i grzecznie zapytać kiedy co i jak ;)

pozdrawiam

Offline Kreator

  • Stary Wyga
  • *
  • Wiadomości: 218
Odp: Kwalifikowana Pierwsza Pomoc
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 15, 2013, 18:29:08 »
kolego takie szkolenia sa przeprowadzane przeważnie w grupie ( 5-10 osb) Kurs jest platny zalezy od miejscowosci 600-800 zl.

Offline baris

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 36
Odp: Kwalifikowana Pierwsza Pomoc
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 15, 2013, 18:50:24 »
odplatnie moze sobie zrobic prywatnie a nie jak komenda organizuje.

pozdrawiam

Offline przemissimo

  • Strażak Sam
  • *
  • Wiadomości: 304
  • KM PSP m.st. Warszawy
Odp: Kwalifikowana Pierwsza Pomoc
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 15, 2013, 19:43:31 »