Autor Wątek: Czy po 30-stce mozna zostac strażakiem?  (Przeczytany 24303 razy)

Offline weczi

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 4
  • weni widi weczi
Czy po 30-stce mozna zostac strażakiem?
« dnia: Czerwiec 20, 2013, 00:05:53 »
Witajcie,
choć mam prawie 30 lat...  (jestem informatykiem z zawodu wyuczonego/wykonywanego)
ale bardzo chcialbym wstapic w szeregi PSP!

Czy jesli jestem sprawny fizycznie i po zapisaniu sie do OSP, przejściu pomyslnie badan lekarskich oraz szkolen - mam jakies szanse dostania sie w szeregi strażaków?
weni widi weczi

radarada

  • Gość
Odp: Czy po 30-stce mozna zostac strażakiem?
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 20, 2013, 00:27:20 »
No szanse zawsze są ale często za wiek przed 30 są dodatkowe  punkty. Ogólnie to zawsze warto próbować ale raczej młoda krew wstępuje w szeregi

Offline piotr92strazak

  • Cel: PSP
  • VIP
  • *
  • Wiadomości: 1.162
Odp: Czy po 30-stce mozna zostac strażakiem?
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 20, 2013, 00:50:30 »
Do OSP to nie ma problemu -_- wystarczy pogadać z naczelnikiem lub prezesem pobliskiej jednostki OSP i wstąpić w szeregi -_-  po przejściu badan szkoleń możesz spokojnie wyjeżdżać do akcji -_-  -_- jeżeli chodzi o PSP z tego co przypominam sobie wiek maksymalnie do 30 lat żeby startować... Nie wiem czy coś się zmieniło w tym ale chyba nie -_-
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 20, 2013, 00:56:19 wysłana przez piotr92strazak »
Straż- Pasja, Miłość, Duma, Honor

Offline grzela

  • VIP
  • *
  • Wiadomości: 6.184
  • I smile like an angel, a heart like the devil.
Odp: Czy po 30-stce mozna zostac strażakiem?
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 20, 2013, 00:54:27 »
30 lat, to najlepszy/idealny wiek na przyjęcie do PSP.
Po 25 latach pracy będziesz miał wiek 55 lat, a zarazem spełnisz zasady przejścia na EM według nowych przyjętych zasad obowiązujących od 01.01.2013 r.

Offline weczi

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 4
  • weni widi weczi
Odp: Czy po 30-stce mozna zostac strażakiem?