Autor Wątek: czy potrzebna zgoda komendanta ?  (Przeczytany 8515 razy)

Offline Eqinox

• VIP
Odp: czy potrzebna zgoda komendanta ?
« Odpowiedź #40 dnia: Wrzesień 16, 2012, 21:43:21 »
do JohnyYOSP .... od razu przepraszam moderatora nie dotyczy to tematu ale... JohnyYOSP łatwo jest ubliżać inny jeśli jest się anonimowym na forum zapraszam do rozmowy twarzą w twarz. Oczywiście jeśli się nie boisz i masz tyle odwagi. Jak masz jakieś ale do mnie to załatw to na żywo.

Do zaciakawionego: koledzy ze zmiany nie płacą mi za robotę tylko 01. Jeśli chciał bym konsultować wszytko z kolegami ze zmiany (choć już nie pracuje w podziale bojowym) to bym nic nigdy  nie zrobił bo zawsze jest ktoś komu coś będzie nie pasować szanuje ich bardzo i ci którzy mieli okazje ze mną pracować wiedzą że zawsze chętnie pomagam i mogą liczyć na moją pomoc ale niestety w tej kwestii nie mają nic do powiedzenia (jedynie dowódca zmiany mógł by coś dodać). Natomiast ja już jestem po szkole...
Dajcie sobie spokój kazdy ma swoje zdanie
PRAWDA jest taka ze na studia cywilne zgoda nie potrzebna! a na SGSP tak i tyle w temacie

Offline joker26

• Strażak Sam
« Odpowiedź #41 dnia: Wrzesień 16, 2012, 22:16:11 »
Bulon jesteś radykalny do bólu :). (widocznie nie można było inaczej)
Podpisuje się pod Twoim ostatnim postem ( no może oprócz tych oszołomów)
Prawda z posta  bije oczywista.
Ale jak ktoś chce trolować to i tak go nie przekonasz.
Potem się dziwić wojnom o przysłowiowe złote gacie między zmiana-zmiana (tak, tak ) czy podział -biuro.
Każdy jest kowalem swojego losu, a głupie pyskówki nikomu jeszcze nie pomogły.

Offline strazakusX

• Strażak Sam
« Odpowiedź #42 dnia: Wrzesień 17, 2012, 06:22:13 »
Kolego strażakusX - wyrocznio delficka wiedzy o PSP, oraz jemu podobni, którzy przebyliście bardzo długą drogę w PSP od szmaty do zarządzania zasobami ludzkimi - dość oparów znad kadzidełek, wyjdźcie na świeże powietrze, zróbcie głęboki oddech, zasłońcie lusterko Narcyza i posłuchajcie:
...