Autor Wątek: Parę pytań odnośnie rekrutacji i Zawodu Strażaka.  (Przeczytany 2351 razy)

Dami

  • Gość
Parę pytań odnośnie rekrutacji i Zawodu Strażaka.
« dnia: Listopad 14, 2011, 18:37:29 »
Panowie Jestem Tutaj nowy więc jeżeli nie tu gdzie trzeba to piszę proszę o wyrozumiałość. Chcę też z góry zaznaczyć że przed założeniem tego tematu przeglądałem inne wątki ale odpowiedzi w nich napisane jakoś mnie nie upewniły. Przejdę do tematu oto kilka moich pytań.
1. Mam 21 lat Jestem po szkole zawodowej. Chciałbym zostać strażakiem i tu nasuwa się pytanie Jak to wygląda np.tak( Idę sobie do jednostki KPPSP w swoim mieście składam cv i resztę oni mnie kierują na testy z wiedzy ogólnej i Harvard badania i wszytko ok to jestem przyjęty) czy tak a może się mylę?.
2 Korzystając z pomocy doktora googla Doszedłem do wniosku że po zawodówce będę mógł iść na strażaka chociaż jeżeli trzeba będzie to zrobię liceum bez matury. To mogę po zawodówce czy nie?
3 Napiszcie Jak to jest z tym wejściem na tą drabinę trzeba czy nie i Jak z strachem, Baliście się czy nie bo kolega który jest strażakiem (nie mam już z nim kontaktu) Mówił że strasznie się trzęsie ta drabina i ponoć gwizdać trzeba?.
4 Jakie stopnie będę miał gdy będę bez szkółki?
5 Jeżeli jest ktoś bez szkoły niech napisze czy jest specem od sprzątania czy jest traktowany jak każdy inny?.
Prosiłbym Tylko o nie pisanie "to już było" czy "daj sobie spokój" Z góry dziękuję za normalne odpowiedzi.

Offline Porta

  • VIP
  • *
  • Wiadomości: 1.704
  • Zgred
Odp: Parę pytań odnośnie rekrutacji i Zawodu Strażaka.
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 14, 2011, 18:55:30 »
Pora zrobić średnie, zrobić maturkę i ambitniej podchodzić do życia, a może się dostaniesz. U każdego pracodawcy liczy się to, żeby mieć ambitnych pracowników, którzy się kształcą i zdobywają, a nie żyją po najmniejszej linii oporu.
Aktualności, artykuły, społeczność: www.Remiza.pl
Sklep pożarniczy - www.remiza.com.pl/sklep

Offline Garrity

  • Stary Wyga
  • *