Autor Wątek: Wyposażenie Biura  (Przeczytany 3835 razy)

Offline Edi

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 2
Wyposażenie Biura
« dnia: Maj 10, 2005, 11:43:21 »
Bardzo prosze o radę - jakie środki chrony przeciwpożarowej powinny znajdować się w 200 m2 biurze? :o  Szef zwalił organizację na mnie a ja wiem tyle co z ustawy o gaśnicach ( a jakieś naklejki, kto musi to odebrac???)- czy mogę liczyc na radę fachowców???? :) Edyta

Offline gambit

  • Stary Wyga
  • *
  • Wiadomości: 148
    • http://
Wyposażenie Biura
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 10, 2005, 20:21:49 »
Prawdopodobnie wystarczy kupić w sklepie; 1 gaśnicą proszkowa 2 kg wraz ze znakiem ochrony przeciwpożarowej, instrukcję postępowania na wypadek pożaru wraz z wykazem telefonów alarmowych. To wszystko zawiesić w miejscu widocznym i dostępnym.
Ponadto zlecić osobie wykwalifikowanej przeprowadzenie szkolenia mającego na celu zapoznanie pracowników biura z przepisami przeciwpożarowymi.
Dopilnować aktualności badań technicznych instalacji elektrycznej, wentylacyjnej itp.
Wszystko przy założeniu B)   , że biura te, to nowoużytkowana część istniejącego budynku, którego właściciel posiada pozwolenia na użytkowanie.  

Offline wodnik

  • Weteran
  • *
  • Wiadomości: 658
Wyposażenie Biura
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 10, 2005, 21:10:11 »
Edi co tam będziesz sobie łamał głowę, przekonaj szefa żeby wystawił zlecenie mam trochę wolnego czasu w mig wam to wszystko załatwię. Pozdrawiam.
...........sam sobie sterem, żeglarzem i okrętem.

Offline Edi

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 2
Wyposażenie Biura
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 11, 2005, 12:37:48 »
dzieki Gambit:) - problem tylko w tym ze szef kupil to pomieszczenie :(
Nowy-a przypadkiem moze jestes z Olsztyna;)?

Offline Mark1

  • Stary Wyga
  • *
  • Wiadomości: 203
    • http://
Wyposażenie Biura
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 11, 2005, 20:49:54 »
Edi- najprościej zadzwoń do komendy powiatowej/miejskiej/ i poproś o połączenie z prewencja- osoba tam urzędująca powie Ci jakie warunki musisz spełnić  oraz ewentualnie jaki przepis to normuje.  
Wystarczy czasami pomyśleć, to nic nie kosztuje.

Offline gambit

  • Stary Wyga
  • *
  • Wiadomości: 148
    • http://
Wyposażenie Biura
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 11, 2005, 22:17:49 »
a dlaczego nie do Komendy Wojewódzkiej - czy też  Głównej ?

Offline wodnik

  • Weteran
  • *
  • Wiadomości: 658
Wyposażenie Biura
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 12, 2005, 09:38:10 »
Edi ja mam do Olsztyna niedaleko, ale z jedną gaśnicą, dwoma znaczkami i Instrukcją postępowania na wypadek pożaru nie opłaci mi się jechać. Chyba, że w grę wchodzi opracowanie Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego, szkolenie pracowników no to można pomyśleć. Pozdro.
...........sam sobie sterem, żeglarzem i okrętem.