Autor Wątek: SA PSP KRAKÓW  (Przeczytany 18751 razy)

Offline nowyaspirant

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 5
SA PSP KRAKÓW
« dnia: Czerwiec 25, 2008, 21:43:23 »
HURRRRAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!! ZDAŁEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Już jestem technikiem pożarnictwa a w piątek będę młodymaspirantem!!! I żegnaj Kraków - nareszcie!

Gratulacje dla wszystkich którzy zdali.

Offline SIUSIEK

  • VIP
  • *
  • Wiadomości: 2.923
  • Kocham swoją pracę! Ale koniec tuż tuż....
Odp: SA PSP KRAKÓW
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 25, 2008, 21:48:21 »
No to gratki.Teraz słuzba i oby Ci się nie odechciało pracować w PSP.

Offline wicher

  • Stary Wyga
  • *
  • Wiadomości: 167
Odp: SA PSP KRAKÓW
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 25, 2008, 21:52:44 »
Cieszymy się razem z tobą. -_- I oczywiście gratulacje, ciekawe czy ja doczekam kiedyś tej chwili...

Offline maniek1086

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 27
Odp: SA PSP KRAKÓW
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 26, 2008, 18:49:07 »
gratulację, ale życie jeszcze może zweryfikować twoją radość, ja to czasami chętnie bym się wrócił do krk, a tak swoją drogą to ile osób nie zdało tego egzaminu??

Offline nowynick

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 46
Odp: SA PSP KRAKÓW
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 26, 2008, 22:11:40 »
10 osób w Krakowie, 5 osób Częstochowa niestety Poznań jeszcze nie podaje na stronie.

Grześ89

  • Gość
Odp: SA PSP KRAKÓW
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 27, 2008, 11:15:36 »
Tak to bywa jak się idzie d straży bo fajna niby dobrze płatna praca w to miejsce przyszło by 15 innych chętnych chłopaków którzy by na 100% zdali i robili by to z pasją i KG ma teraz straty przynajmniej na 15 osób na tą chwile.

Offline sheldon

  • VIP
  • *
  • Wiadomości: 2.658
Odp: SA PSP KRAKÓW
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 27, 2008, 11:43:21 »
Tak z ciekawości - jest możliwość poprawy tego egzaminu?
PYTAJ! ĆWICZ! KORZYSTAJ Z DOŚWIADCZEŃ KOLEGÓW!

Offline helios50

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 11
Odp: SA PSP KRAKÓW